torsdag 25. november 2010

Analyse av Tussa reklame!

Analyse av Reklame

Reklamen bruker et godt og variert språk, altså ikke slang og ulike utrykk.
Jeg likte også sammenligningen der det står Sko frå Milano
Buss frå Volda
Balanse frå yoga
Og til slutt Mobil frå Tussa som liksom viser at i Milano får du de beste skoa så altså mobil fra tussa er best i område.

Jeg syntes ikke bilde har noen sammenheng med selveste reklamen.
Bildet kunne like gjerne vært for skinnstøvler eller en hår reklame.
Det bildet viser er en dame som har på ’’freshe’’ klær, og kanskje tussa da mener er at merke hun bruker er tussa, konklusjon: altså at ’’freshe’’ folk bruker tussa mobilselskap.

Overskriften fanger oppmerksomheten min, fordi jeg gjenkjenner en storby (Milano) som jeg vil vite om hva som står der. De viser at de har gode priser gjentatte ganger og sier også at man bare får en faktura i måneden som er vel normalt i alle telefonselskap som f. eks Telenor og Netcom.

Laget av Anas 11b2 kjetils gruppe 2010.


xoxo thanks for meg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar